GOLVBYTE

Idag startade ett av mina delpojekt i mitt husrenoveringsprojekt nämligen parkettbyte på nedervåningen.
Jag räknar med att det skall ta cirka tre dagar så förhoppningsvis är jag klar med detta om tre veckor med den takt det går i när jag håller på. Jag har slagit vad med mig själv om att det skall gå. Fixar jag det så är oddsen höga om jag inte fixar det är oddset lågt + att jag har en sur fru. Så det gäller att ligga i. Förstår du inte min oddsräkning så kan jag trösta dig med att det gör inte jag heller.

Dagens arbete var att plocka undan så mycket som möjligt från nedervåningen och montera bort det gamla golvet. Här följer lite bilder på dagens arbete
.

Efter att det gamla golvet åkt ut och städningen var avklarad var det dags att åka hem till Kristinas pappa för att fira Farsdag. Fortsättning följer imorgon.
Tholandska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0