GEOCACHING

I helgen var Kristina o jag i Skövde och hälsade på Karin (svägerska) och Sven-Arne (storebror)
De tog med oss på ett par turer uppe på Billingen där de introducerade oss i GEOCACHING.
Geocaching är en typ av gps-orietering/gps-poängpromenad. Det var en kul erfarenhet så man vet aldrig vad den bär med sig. Med tanke på Kristinas lokalsinne och att hon trivs i skogen så kan det vara något att skylla på/där fick jag tilldet



Som bonus fick vi se en Kungsörn på rätt nära håll, det var maffigt.





Det var inte denna men det var en likadan










Kommentarer
Postat av: Svägerska Karin

Att kalla det en vuxenvariant av Gömma nyckel var en bra definition. Den skall jag använda framöver.

Ni kommer snart att ha en GPS själva, det är jag säker på. Då kan vi bestämma träff med hjälp av våra koordinater.

Kram.



2008-11-21 @ 07:01:48
URL: http://floryd.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0