Onsdagsnöjet

Den utlovade presentation av mina målarpolare          M ÅLARGRUPPEN

Till v sitter Sven-Ove och till h har vi Hasse Till vänster har vi Sven-Ove som kommer att bli känd som SOL, Till höger sitter Hasse som målar bättre än att förstå sig på fotboll (gaisare).

 Till vänster som är till höger om Hasse sitter Björn som i sin tur har Monica runt hörnet.

 Till vänster har vi en arm som tillhör Monica och jämte den sitter JAG brevid mig till vänster som är till höger på bilden sitter Ingvor som är en hejare på att baka jaja hon är jätteduktig på målning också. Titta bakom mitt huvud så ser ni mitt senaste alster, Den med två träd och ett hus.

 Ingvor får vara med en gång till för man får alltid ta två gånger när hon har bakat. Stående har vi konstnären Karina som har och tar hand om oss. Avslutningsvis så har vi ingen mindre än smycket själv Lisbeth. Lisbeth tycker mycket om att tillverka smycken om nu någon undrar.

Vi är två kluddare till i gruppen Yvonne och Bengt-Åke men de var inte här idag, och så har vi ju Catrine som inte heller var här idag, jag var lite orolig att vi inte skulle få någon fika när Catrine saknades, som tur var löste det sig.

Till absolut sist en smygtitt på min senaste pågående skapelse.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka söta kompisar du har pappsen :P

2008-05-08 @ 18:20:44
Postat av: linda

naa så gulligt... =)

2008-05-08 @ 21:23:59
Postat av: Brossan

Imponerad. Tänker att jag snart kan sola mig i glansen och säga att "det där är min brorsa som målat den där".

2008-05-09 @ 20:04:35
URL: http://floryd.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0