Nakenbad på Lillebybadet


   


På tisdagen gick Gösta och jag en underbar tur i Lilleby
Vi startade med att Gösta fick ta ett dopp, därefter började vår vandring.

 

Först gick vi ut mot Sillvik                                                                                   


             

Sillvik
 
efter Sillvik var det upp mot skogen som gällde.
  
  
ett bra ställe att ta en fika och titta på små fina änder.

Efter fikat var det dags att vandra igen
  
    
vår niokilometers vandring började gå mot sitt mål

Väl tillbaka till Lilleby var Gösta badsugen igen och rusade ner till havet
   



Att ta kort på sig själv är inte lätt och att hålla in magen det glömde jag, men jag bjuder på det.

Efter detta åkte kalsongerna av och jag tog ett dopp tillsamans med Gösta.
Eftersom att Gösta inte ännu har lärt sig att fotografera så blir det inget foto
på detta och det är nog tur det.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: linda

va inte det iskalt.,.. men ser ju riktigt härligt ut.. ni e ett par riktiga baddare =)

kram

2008-05-21 @ 23:04:42
Postat av: Mia

Låter som fina livet det! Härliga prommisar i vacker natur!

2008-05-22 @ 05:33:16
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Jenny

en pappa då..



viker du ut dej så där på det däringa internet? :P

2008-05-22 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0