Min absoluta favoritbild

image19

Kan man annat än att älska denna bild. Jag blir alltid så glad när jag ser den.

Gösta fick en ny polare idag när vi var ute och vandrade. En Portugisisk vattenhund,som var kastrerad.. Det gick riktigt bra, Gösta for runt och nosade och försökte få igång portugisen som bara var lugn. Tydligen hade han varit vild innan kastreringen. Jag tyckte att Gösta var ovanligt lydig efter det mötet, förstår inte varför.

Imorgon är det ledarkurs igen, jag ser fram emot detta för det märks tydliga resultat på Gösta om jag får säga det
Gösta tycker nog det är ömsesidigt.

Natti natti




Kommentarer
Postat av: linda

ja den bilden är super fin.. saknade gösta ida...men tro ni fick det fint i havet med. kram

2008-04-02 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0