Mätt som en plätt

Pannkakor e mums

Att husse och Magnus försöker minska i vikt kan man inte tro när man ser dem äta pannkisar, ja ja jag åt också många men enligt husse så är jag mager. Hörde av husse att han skall köra dubbla träningspass i morgon,,,,, Vi får väl se om han kommer dit överhuvudtaget man vet aldrig vad för bra ursäkt han har, armen, knät eller vad som helst.

Senaste skvallret-- Hörde att Linda tyckte att Anders hade en skiten mobil, även om den inte går längre så är den i alla fall ren nu och vad säger ni om Magnus som redan är stammis på pubben?????

Morgondagen blir en bra dag för då kommer det hem 10 kilo hundgodis så husse kan vara lugn tar han inte ut mej på för många långprommenader så skall jag nog lägga på mej lite.

Nu skall jag ner till soffan

Tass på er


Kommentarer
Postat av: linda&Anders

haha,, gösta du e för söt...

2008-03-02 @ 22:55:29
URL: http://lindaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0