Husse har börjat riva huset

Sitt ner och ta det lugn, det går över

Nu har husse fått ett spel. Den så kallade altanen på framsidan (vid entredörren) den åkte all värdens väg idag
husse tog en hammare och en yxa och gick lös ordentligt, det räkte tydligen inte med styrketräningen tidigare idag
(han kanske äter anabola)     vad det skall bli i stället det vet han inte ännu. Väntar med spänning på resultatet.

Nu väntar jag på lördagen för då skall husse och jag gå på kurs, jag tycker att jag är bra som jag är, men husse tycker att det fattas lite och jag får väl offra mej

Kex på er

Kommentarer
Postat av: linda&Anders

galet,, du måste ha en plan pappa lilla.. annars blir det kanske inte bra

2008-03-07 @ 23:35:41
URL: http://lindaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0