?????????????

Jag förstår inte

Varför heter det hundkurs? Allt går ju ut på att husse skall lära sej att vara en bra husse som man kan lita på.
Jag gör ju allt som husse vill iallafall nästan någon gång kanske. Jag har lurat ut om man gör som husse vill så kan man säkert leva på hundgodis. Så för min egna hälsa så gör jag inte allt som han vill bara lite som sagt.
sedan så springer husse runt och tror att han är ledaren ända tills Kristina dyker upp...................

Jag ser med spänning fram emot nästa omgång av  kursen  (Hussekursen)

TABALEJSEN på er

Kommentarer
Postat av: linda

gösta så har det alltid varit hos oss.. Mamma bestämmer in i det sista,.
sen tror alla att man har bestämt men så är det inte..

2008-03-10 @ 11:38:52
URL: http://lindaguld.blogg.se
Postat av: Liw

haha, tror gösta är smartare än min vilde:)
hoppas allt är bra.

Liw

2008-03-10 @ 22:40:31
URL: http://vildessajt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0