En sådan dag

Husse kör slut på mej

En sådan underbar dag. Iväg klockan 9,30 ryggsäcken packad med leverkorvsmackor, kaffe, apelsin och vatten. På vägen upp i bergen stannar husse för att lyssna på lärkorna som redan har kommit efter ytterligare en stund möter han en svart och grårandig katt, husses dag börgade bra. När vi kom upp i skogen fick även jag lite kul. Det var en ekorre som jag fick syn på och då upptäckte jag att klättra i träd det var inte min grej men jag försökte i alla fall.

Efter en lång promenad var vi framme vid sjön där vi skulle fika, där blev vi nog sittande en hel timma i solen och bara njöt, efter att ha haft det gott vandrade vi vidare till utsikten och stengravarna där vi fikade nummer två. Husse tycker det är konstigt att en hund gillar apelsin men har han inte med korv så får han dela med sig.

När vi kom hem efter 3,5 timma var det åter igen en skön duch. Även om inte fotot är ifrån idag så såg jag ut sådär och lika trött om inte tröttare är jag.
I morgo skall husse på målarkurs å tur är väl det.
Nu somnar jag om
WOF på er

Kommentarer
Postat av: linda

men kör pappa slut på dig gösta? du får be honom lugna ner sig,,

Gösta du får tjata på pappa å säga att du vill att han ska hälsa på mig snart...

puss

2008-03-04 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0