Spansk fikahund

Att fika vid havet är lika bra som att bada

En mulen dag med lite regn var husse och jag ute och vandrade runt smithska udden. För husse var det en minnestur han hade inte varit där på femton tjugo år eller något sådant, det var när barnen var små. Själv gillade jag fikat och att bara springa i vattenkanten. Husse muttrade något om att fördelningen på fikabrödet skulle fördelas efter kroppstorlek men det tyckte inte jag alls. Är man två delar man lika på två. Och med tanke på husses kropp så gör jag han en tjänst.
Ha det så gott för det har vi.

Kommentarer
Postat av: linda

åå va gulligt...

2008-04-06 @ 12:58:36
Postat av: Jenny

Vilken sötnos han är :D

2008-04-06 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0