Väntan

465736-2   Jag kan ju presentera mej medans jag väntar på husse


Jag heter Gösta och är en spansk vattenhund, imorgon den 26 februari fyller jag ett år. Är nyfiken och förväntansfull på morgondagen för att se om husse har någon överraskning till mej, inte bara något gammalt ben eller sådant.
Om jag känner husse rätt så överraskar han säkert mej med glass och kolasås, jag får väl hålla god min för jag vet att han tycker om det. Nu skall jag ut och lyfta lite på benet och se om grannens lilla Sota är ute.
VOFF

Kommentarer
Postat av: linda

Hej Lufsen!! e det inte jobbigt att skriva med bara tassarna., bokstäverna borde nog flyta ihop... jaja till helgen får vi pussas!

2008-02-25 @ 19:10:13
Postat av: Jenny

Hur i hela friden kan gösta formulera sig i text? är han inte lite busig? och borde han inte ha en egen blogg:P istället för att snylta lite :P

2008-02-26 @ 07:16:06
Postat av: peter

Jag skall ta ett snack med Gösta, han verkar ju mer intresserad och kanske mer intressant än en strokare

2008-02-26 @ 12:12:14
Postat av: linda

ne nu papsen, eller lufsen nu får ni allt uppdatera annars biter jag er i örat!

2008-02-28 @ 08:09:06
URL: http://lindaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0