Husse och jag är tötta

Husse och jag är töttaEfter en skogstur på 3 och en halv timma


Idag släpade husse ut mej på en långtur, han har hört att nu när jag har fyllt ett år så kan jag gå långturer.
Jag gav igen ordentligt, jag missade inte en ända dypöl, jag helkroppsbadade i flera så min päls var mer svart än vit.
När vi kom hem igen var husse trött och hungrig men han fick bada mej och rensa pälsen från grenar, barr och allt möjligt som hade fastnat. Själv stog jag bara i duchen och njöt.

Husse verkar ha behov av kaffe nu, jag får hålla han sällskap
vi höres
voffivoffivoffvoff

Kommentarer
Postat av: linda

hahahaha =) gösta din buse

2008-02-28 @ 20:39:29
URL: http://lindaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0